Opvolging van uw onbetaalde facturen

Facturen die op vervaldag niet zijn betaald, vereisen een strikte en gespecialiseerde opvolging. Wij contacteren uw klanten per brief, via e-mail, telefonisch en per sms. De juiste tone of voice en absolute focus is hierbij bepalend. Klantretentie, gekoppeld aan een hoge succesgraad, is voor ons key. Wij handelen in uw naam, dus sluit ons traject naadloos aan op uw beleid, processen en natuurlijk op uw klanten.

Uw voordelen?

  • Procesinrichting op maat, ontwerp alsook frequentie
  • Service gerichte aanpak per sector
  • Customer journey
  • Focus op uw core business en groei van uw onderneming

Retention letter

Wat is de oorzaak van niet-betaling? Het is ons doel en tevens onze expertise hierop zo snel mogelijk een antwoord te kunnen geven. We vorderen de onbetaalde facturen in binnen uw interne processen, maar met gebruik van de kracht van een andere merknaam. Hierdoor wordt een snellere interventie gegarandeerd, het tijdig opsporen van de oorzaak van niet-betaling en het verbeteren van de kasstroom terwijl u uw commerciële relatie met de klant waarborgt.

Call Collect

Blijft de factuur na het versturen van herinneringen nog steeds onbetaald? Dan biedt Alektum Group u de oplossing op maat: het sterke medium ter invordering waar helaas vaak een gebrek is aan tijd en middelen. Zeker voor hoge factuurbedragen is het aangeraden proactief te ageren of aldus call collect nog vóór de vervaldag in te zetten. Vanuit onze ervaring en gespecialiseerde focus bellen wij uw klant op in naam van uw boekhouding. Hierbij nemen we uw waarden en visie als bedrijf over, want wij ademen dezelfde boodschap uit, maar dan met een absolute focus op onze core business – het invorderen van gelden. Zo kan u zich focussen op uw bedrijfsactiviteiten en de groei van uw onderneming.