Call Collect dienstverlening blijkt differentieel te zijn

Bij Alektum Group zijn we er trots op een partner te zijn waarop bedrijven kunnen vertrouwen. We willen onze opdrachtgevers en hun klanten ondersteunen – zo simpel is het. Dit is een gegeven dat reeds vanaf het begin deel uitmaakt van ons DNA en dat is verankerd in onze bedrijfswaarden. Waarden, die veel van onze opdrachtgevers met ons delen en bijgevolg waarderen.

Ten gevolge van de pandemie, worstelde één van onze opdrachtgevers in de energiesector met een beperkte capaciteit om uitgaande oproepen naar hun klanten te faciliteren en ten volle te benutten inzake een optimaal klantencontact. Ook in dergelijke uitzonderlijke omstandigheden willen we optreden als verlengstuk van onze opdrachtgever. Dankzij een optimale samenwerking konden we onze opdrachtgever hierin bijstaan en een deel van de workload overnemen. Zij het wel met dezelfde passie en doelstelling voor ogen. Iets dat dan ook enorm gewaardeerd werd door onze opdrachtgever:

”Intern is er een gelimiteerde capaciteit om outbound calls naar onze klanten te faciliteren. Hier ondersteunt Alektum ons via hun “call collect” service. Er wordt gesproken vanuit onze naam en aangezien onze bedrijfswaarden dicht bij elkaar aansluiten, komt dit voor de klant heel natuurlijk en vertrouwd over. Wanneer we de inningsratio van Alektum vergelijken met deze van onze interne medewerkers, zien we dat de resultaten van “call collect” even hoog zijn als onze interne resultaten. Dit is voor ons de bevestiging dat Alektum Group de juiste partner is voor ons, zegt de Credit Manager.

‘At the end of the day’

Dit bewijst dat kleine inspanningen een groot verschil kunnen maken. Iets dat, ‘op het einde van de dag’, uiteindelijk het belangrijkste is voor ons bij Alektum Group. Onze opdrachtgevers ondersteunen om zich te concentreren op wat ze het beste doen, ongeacht de omstandigheden.